Subject: C-674/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jul 2026 11:29:20 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/407
Kohtuasja number: C-674/26
Vastuse kuup�ev: 11.08.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kohtualluvus lepinguv�lise kahju puhul; kohtualluvus t��lepingute 
puhul; p�deva kohtu m��ramine; rahvusvaheline kohtualluvus; �risaladuse 
kaitse
�iguslikud vormid: m��rus (EL) nr 1215/2012

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8923

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium